• Godziny otwarcia: Pn - Pt 09:00 - 16:00

Wirtualne biuro Warszawa

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG

WIRTUALNEGO BIURA PRZY UL. STEFANA BATOREGO 18/108, 02-591 WARSZAWA

 

1.        POSTANOWIENIA WSTĘPNE I DEFINICJE.

1.1.    Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady świadczenia przez Freedom Investing Sp. z o.o. usług wirtualnego biura przy ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, obejmujące:

(a)   zasady i tryb zawierania oraz rozwiązywania Umów;

(b)   zasady i tryb świadczenia usług drogą elektroniczną;

(c)    zasady i tryb ochrony przetwarzania danych osobowych;

(d)   zakres obowiązków Stron oraz zasady ponoszenia odpowiedzialności.

1.2.    Użyte w niniejszym Regulaminie terminy oznaczają:

(a)   Administrator danych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania Danych osobowych;

(b)   Adres - ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, przy którym mieści się nieruchomość, do której Usługodawca posiada tytuł prawny umożliwiający jej dysponowaniem;

(c)    Cennik – dokument stanowiący element Umowy, określający wysokość oraz warunki uiszczania Opłat, zamieszczony na Stronie internetowej;

(d)   Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej;

(e)   Panel Klienta – Konto utworzone w ramach Strony internetowej przeznaczone dla Usługobiorcy, do której dostęp uzyskują Użytkownicy;

(f)    Organ nadzorczy – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

(g)   Pakiet – zakres usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach Umowy, wybrany przez Usługobiorcę, opisany szczegółowo w Cenniku.

(h)   Podmiot przetwarzający – podmiot, któremu Administrator danych powierzył przetwarzanie Danych osobowych;

(i)     Przetwarzanie danych – jakiekolwiek operacje na danych osobowych, a w szczególności zbieranie, przechowywanie i modyfikacja;

(j)     Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z Systemu;

(k)   RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1);

(l)     Regulamin – niniejszy Regulamin;

(m) Strony – łącznie Usługodawca i Usługobiorca; Strona – osobno Usługodawca albo Usługobiorca;

(n)   Strona internetowa – strona internetowa Usługodawcy, dostępna pod adresem e-biurowarszawa.pl;

(o)   Umowa – zawarta przez Strony umowa, której przedmiot obejmuje świadczenie usług wirtualnego biura, świadczenie usług drogą elektroniczną oraz powierzenie Usługodawcy przetwarzania danych osobowych; Umowa składa się z następujących elementów: (i) Umowy o świadczenie usług wirtualnego biura, stanowiącej Część Szczególną Umowy (ii) Regulaminu, (iii) Cennika oraz zostaje zawarta poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną;

(p)   Usługobiorca – (i) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, (ii) osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej (iii) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła z Usługobiorcą Umowę;

(q)   Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1219 z późn. zm.);

(r)    Użytkownik – osoba fizyczna będąca Usługobiorcą lub osoba uprawniona do korzystania z Panelu Klienta Usługobiorcy niebędącego osobą fizyczną, będąca jego reprezentantem;

(s)    Wynagrodzenie – opłata cykliczna, ponoszona przez Usługobiorcę z tytułu zawarcia i obowiązywania Umowy oraz świadczenia na jego rzecz przez Usługodawcę usług, naliczana zgodnie z obowiązującym Cennikiem;

(t)    Usługodawca - Freedom Investing Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000962998, której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 7011082382, REGON: 521662278.

2.        TRYB I ZASADY ZAWARCIA UMOWY

2.1.    Umowa może zostać zawarta przez Strony „online”. Zawarcie Umowy może być uzależnione od uzyskania Pozwolenia na czasowe korzystanie z adresu, opisanego na Stronie internetowej.

2.2.    W celu zawarcia Umowy niezbędne jest podjęcie za pośrednictwem Strony internetowej przez Użytkownika następujących czynności:

(a)     wybór odpowiedniej formy organizacyjnej Usługobiorcy;

(b)     rejestracja, podczas której niezbędne jest wprowadzenie danych do formularza Strony internetowej, adekwatnych do formy organizacyjnej Usługobiorcy. Podczas tego etapu niezbędne jest w szczególności podanie danych osobowych Usługobiorcy lub jego reprezentantów, a także danych Użytkownika;

(c)     wybór Pakietu usług, cyklu rozliczeniowego oraz daty rozpoczęcia świadczenia usług;

(d)     zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych oraz zaakceptowanie Regulaminu i Cennika;

(e)     dodatkowych czynności, uwidocznionych na Stronie internetowej.

2.3.    Po podjęciu czynności określonych w pkt. 2.2. powyżej, Usługodawca, w razie potrzeby może podejmować czynności mające na celu weryfikację lub uzupełnienie danych podanych przez Użytkownika, a także inne czynności wymagane przez przepisy prawa. W szczególności, Usługodawca będący instytucją zobowiązaną w rozumieniu ustawy o z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, może podejmować czynności związane z realizacją obowiązków wynikających z ww. ustawy, w tym związanych z oceną ryzyka oraz stosowania środków bezpieczeństwa finansowego. W szczególności w tym celu Usługodawca może nawiązać kontakt z Użytkownikiem, Usługobiorcą lub jego reprezentantami bądź beneficjentami rzeczywistymi oraz w celu potwierdzenia ich tożsamości. Użytkownik, Usługobiorca lub jego reprezentanci bądź beneficjenci rzeczywiści zobowiązani są do współpracy z Usługodawcą i umożliwienia dokonania ww. czynności. Zobowiązanie to dotyczy także okresu obowiązywania Umowy, jeżeli podjęcie działań określonych powyżej stanie się uzasadnione po zawarciu Umowy.

2.4.    Informacje wprowadzane przy rejestracji powinny być zgodne z prawdą. Wprowadzanie danych nieprawdziwych lub danych, do korzystania z których Użytkownik nie jest uprawniony lub które mają charakter bezprawny może skutkować odmową zawarcia Umowy oraz odpowiedzialnością prawną Użytkownika.

2.5.    Umowa zostaje zawarta przez Strony z momentem otrzymania potwierdzenia zawarcia Umowy na adres email Użytkownika podany przy rejestracji . Po zawarciu Umowy, na adres email podany podczas rejestracji, wysłane zostaną także dane do logowania do Panelu Klienta oraz powiadomienie dotyczące płatności Wynagrodzenia.

2.6.    Usługodawca dopuszcza także, w uzasadnionych przypadkach, zawarcie Umowy w formie pisemnej. Zawarcie Umowy w formie pisemnej wymaga uprzedniego kontaktu z Usługodawcą oraz akceptacji takiej formy zawarcia Umowy przez Usługodawcę.

2.7.    Zasady zmiany Umowy, jej wypowiedzenia oraz rozwiązania określone zostały w dalszej części Regulaminu.

2.8.    Usługobiorca ma możliwość pobrania, za pośrednictwem Panelu Klienta podpisanej przez Usługodawcę umowy w formacie PDF, w szczególności dla potrzeb okazania odpowiednim instytucjom, urzędom, itp. (np. Urząd Skarbowy, Google).

3.        OKRES ZAWARCIA UMOWY

3.1.    Umowa może zostać zawarta na czas nieokreślony, z określonym cyklem płatności Wynagrodzenia: miesięcznym, rocznym lub dwuletnim. Wybrany cykl płatności wynagrodzenia dla danej Umowy, z dostępnych do wyboru cykli określonych w Cenniku określa Część Szczególna Umowy.

3.2.    Umowa obowiązuje od dnia określonego w Części Szczególnej Umowy i od tego momentu naliczane jest należne Usługodawcy Wynagrodzenie.

3.3.    Cykl miesięczny odpowiada miesiącowi kalendarzowemu. Cykl roczny odpowiada okresowi 12 miesięcy kalendarzowych. Cykl dwuletni odpowiada okresowi 24 miesięcy kalendarzowych.

3.4.    Pierwsza płatność Wynagrodzenia obejmuje okres od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, określonego w Części Szczególnej Umowy do końca tego miesiąca kalendarzowego, w wysokości określonej w Cenniku oraz okres objęty wybranym cyklem rozliczeniowym, rozpoczynającym bieg od pierwszego dnia kolejnego miesiąca, w wysokości określonej Cennikiem.

3.5.    Po upływie wybranego cyklu rozliczeniowego, automatycznie rozpoczyna bieg kolejny cykl rozliczeniowy, chyba że przed jego upływem Usługobiorca wypowie Umowę lub dokonana zostanie zmiana Umowy poprzez przyjęcie innego okresu rozliczeniowego.

4.        KORZYSTANIE Z ADRESU WIRTUALNEGO BIURA

4.1.    W ramach Umowy Usługobiorca uprawniony jest do korzystania z Adresu w zakresie wykorzystania tego adresu jako siedziby Usługobiorcy, w tym poprzez ujawnienie go w rejestrach prowadzonych przez sądy powszechne lub organy administracji publicznej, lub jako adres korespondencyjnego, a także w zakresie posługiwania się tym adresem jako adresem korespondencyjnym Usługobiorcy (w tym umieszczania go w materiałach promocyjnych lub reklamowych).

4.2.    Korzystanie z Adresu w innym celu niż określony w niniejszej umowie nie jest dopuszczalne. W szczególności Usługobiorca nie jest uprawniony do:

(a)     przechowywania w Lokalu mieszczącym się pod Adresem ksiąg rachunkowych ani do wskazania Adresu jako miejsca ich przechowywania;

(b)     wskazywania Adresu jako miejsca stałego przyjmowania i obsługi interesantów;

(c)     wskazywania Adresu jako miejsca prowadzenia placówki handlowej lub usługowej.

4.3.    Usługobiorca akceptuje fakt, że nie jest jedynym podmiotem korzystającym z Adresu. Usługodawca może zawierać inne umowy dotyczące udostępniania Adresu lub korzystania z Lokalu bez konieczności informowania o tym Usługobiorcy.

4.4.    Nie jest dopuszczalne upoważnienie przez Usługobiorcę innych podmiotów do korzystania z Adresu, jego podnajmowanie, czy też jego przeniesienie uprawnienia do korzystania z Adresu na inny podmiot.

4.5.    Usługobiorca zobowiązany jest do niezwłocznego zaprzestania korzystania z Adresu, a także usunięcia Adresu z wszelkich rejestrów i ewidencji, nie później niż z upływem ostatniego dnia obowiązywania Umowy.

5.        WYNAJEM SALI SPOTKAŃ / POKOJU NARAD

5.1.    Usługobiorca ma możliwość korzystania z sali spotkań i pokoju narad, za dodatkowym wynagrodzeniem określonym w Cenniku i po uprzedniej rezerwacji. W celu zapewnienia możliwości korzystania z Sali spotkań i pokoju narad, wskazane jest uprzednie sprawdzenie dostępności terminu - Usługodawca nie gwarantuje dostępności sali spotkań i pokoju narad w każdym czasie, w szczególności ze względu na możliwość jej rezerwacji przez inne podmioty.

5.2.    Usługobiorca dokonuje rezerwacji, o której mowa w pkt. 5.1. powyżej kontaktując się z Usługodawcą.

5.3.    Rezerwacja może zostać anulowana bezpłatnie do 3 dni roboczych przed terminem rezerwacji. Niewykorzystanie rezerwacji nie zwalnia Usługobiorcy z obowiązku uiszczenia wynagrodzenia.

6.        ODBIÓR KORESPONDENCJI

6.1.    Usługodawca dokonuje odbioru korespondencji adresowanej do Usługobiorcy, w zakresie zgodnym z wybranym Pakietem.

6.2.    Odbiór korespondencji obejmuje:

- przesyłki listowe (listy zwykłe, polecone),

- paczki pocztowe w ograniczonej Cennikiem ilości,

- przesyłki kurierskie będące przesyłkami listowymi i paczkami pocztowymi w ograniczonej Cennikiem ilości.

6.3.    Odbiór korespondencji nie obejmuje:

- odbierania przesyłek awizowanych przez operatora oraz niedoręczonych;

- przesyłek, które wymagają według obowiązujących przepisów prawa lub uregulowań operatora wyłącznie odbioru osobistego;

- przesyłek większych niż paczki pocztowe, tj. o masie powyżej 20 kg i sumie wymiarów większej niż 3000 mm, przy czym najdłuższy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm;

- przesyłek zawierających rzeczy lub substancje niebezpieczne dla życia lub zdrowia, materiały wybuchowe lub pirotechniczne, substancje i przedmioty, których obrót jest niedozwolony, żywe zwierzęta, rzeczy ulegające łatwemu zepsuciu;

- przesyłek uszkodzonych;

- przesyłek, których adresata nie można ustalić;

- przekazów pocztowych i innych przekazów pieniężnych.

6.4.    W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę odpowiedniego pełnomocnictwa stanowiącego załącznik do Regulaminu, Usługodawca otwiera przesyłki listowe kierowane do Usługobiorcy, a następnie skanuje je oraz przekazuje Usługobiorcy za pośrednictwem Panelu Klienta na Stronie internetowej. Liczbę przekazywanych za pośrednictwem Panelu Klienta zeskanowanych przesyłek listowych w ramach danego Pakietu określa Cennik. Usługobiorca może w czasie obowiązywania Umowy zwiększyć ilość przekazywanych przesyłek listowych, za dodatkową opłatą określoną w Cenniku.

6.5.    W przypadku braku możliwości odbioru przesyłki listowej (np. w przypadku przesyłki adresowanej do rąk własnych Usługobiorcy, próby doręczenia poza godzinami pracy Usługodawcy itp.) i jej awizowania, Usługodawca powiadomi o tym Usługobiorcę. Zlecenie odbioru przesyłek awizowanych Usługodawcy przez Usługobiorcę wymaga dodatkowego porozumienia z Usługodawcą oraz udzielenia dodatkowego pełnomocnictwa pocztowego.

6.6.    Liczbę odbieranych bezpłatnie paczek pocztowych danego rodzaju w ramach wybranego Pakietu określa Cennik. W przypadku przekroczenia tej liczby, Usługodawca może odmówić przyjęcia paczki pocztowej.

6.7.    Usługobiorca powinien odebrać w biurze Usługodawcy, mieszczącym się pod Adresem:

- przesyłki listowe: w terminie jednego roku od powiadomienia go o ich doręczeniu;

- paczki pocztowe: w terminie 7 dni od powiadomienia go o ich doręczeniu.

Odbiór przesyłek powinien nastąpić nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania Umowy.

6.8.    Usługodawca, na żądanie Usługobiorcy może przesłać za pośrednictwem firmy kurierskiej odebrane przesyłki listowe na adres wskazany przez Usługobiorcę (Pakiet zbiorczy). Z tytułu przesłania odebranych przesyłek listowych Pakietem zbiorczym Usługodawca nalicza dodatkowe wynagrodzenie, określone w Cenniku.

6.9.    Przy wykorzystaniu Pakietu zbiorczego nie jest możliwe przesyłanie paczek pocztowych, które powinny zostać odebrane osobiście przez Usługobiorcę, przez upoważnioną przez niego osobę lub przez kuriera działającego na jego zlecenie. Jeżeli po upływie 7 dni paczka nie zostanie odebrana, Usługodawca wysyła paczkę na adres podany w panelu klienta. Za daną czynność Usługodawca nalicza opłatę w wysokości kosztów usługi kurierskiej powiększoną o koszt obsługi przesłania paczki określony w Cenniku.

6.10. W przypadku nieodebrania przesyłek listowych w terminie jednego roku, a paczek pocztowych w terminie 30 dni od powiadomienia Usługobiorcy o ich doręczeniu, przesyłki te uznaje się za porzucone, a Usługodawca uprawniony jest do ich zniszczenia.

6.11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za stan odbieranych przesyłek kurierskich/listów (odpowiedzialność Usługobiorcy w tym zakresie jest wyłączona), jak również nie jest zobowiązany do ich otwierania przy kurierze/listonoszu, w celu sprawdzenia ich stanu.

7.        ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

7.1.    Za pośrednictwem Strony internetowej, Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, polegające na:

- umożliwieniu zawarcia Umowy poprzez odpowiedni panel, zgodnie z Regulaminem;

- zapewnieniu dostępu do Panelu Klienta, umożliwiającego korzystanie z funkcjonalności opisanych na Stronie internetowej, m.in.: odbiór zeskanowanej korespondencji, wgląd do treści Umowy, Regulaminu oraz innych dokumentów związanych z Umową, weryfikację statusu płatności.

7.2.    Panel generowania Umowy oraz Panel Klienta zawarte na Stronie internetowej dostępny jest online, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, z zastrzeżeniem przerw technicznych związanych z aktualizacją i udoskonalaniem Strony internetowej, a także wynikających z działania siły wyższej, awarii (w szczególności leżącej po stronie dostawcy usług internetowych), czy też działań osób trzecich, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności.

7.3.    W celu skorzystania z usługi określonej w pkt. 7.1. powyżej, niezbędne jest:

(a)     Posiadanie dostępu do sieci Internet;

(b)      Posiadanie konta email oraz numeru telefonu do celów rejestracji;

(c)     Posiadanie aktualizowanej, typowej przeglądarki internetowej.

7.4.    Użytkownika obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania za pośrednictwem formularza Strony internetowej lub Panelu Klienta treści o charakterze bezprawnym.

7.5.    Dane wprowadzone do Panelu Klienta przechowywane są na serwerze zewnętrznym w postaci zaszyfrowanej. Transfer z serwera do przeglądarki internetowej Użytkownika realizowany jest zaszyfrowanym kanałem komunikacji.

7.6.    W wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 6 pkt 1) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, podkreślenia wymaga, że korzystanie z Panelu Klienta wiąże się z ryzykiem właściwym dla usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem systemu teleinformatycznego, w szczególności w postaci: (a) ujawnienia haseł osobom nieupoważnionym wskutek zaniedbań Usługobiorcy lub Użytkownika. Hasła te powinny zostać zabezpieczone przez nich przed dostępem osób nieupoważnionych. W przypadku podejrzenia ujawnienia haseł osobom nieupoważnionym konieczna jest niezwłoczna zmiana haseł. (b) siły wyższej, awarii (w szczególności leżącej po stronie dostawcy usług internetowych, dostawcy energii elektrycznej), działań osób trzecich, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, powodujących niedostępność lub nieprawidłową dostępność Strony internetowej. Usługobiorca zobowiązany jest do sporządzenia oraz zabezpieczenia kopii plików wprowadzanych do Panelu Klienta we własnym zakresie na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń powodujących niedostępność lub nieprawidłową dostępność do Strony internetowej.

7.7.    Podczas korzystania z Panelu Klienta Usługobiorca i Użytkownicy zobowiązani są przestrzegać postanowień Umowy, a także instrukcji obsługi oraz bieżących zaleceń oraz komunikatów wyświetlonych w ramach Panelu Klienta.

7.8.    Tryb składania oraz rozpatrywania reklamacji dotyczących usług świadczonych drogą elektroniczną został opisany w dalszej części Regulaminu.

8.        POWIERZENIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

8.1.    W związku ze świadczeniem usług dotyczących odbioru korespondencji, w zakres danych zawartych w odbieranej, otwieranej i przekazywanej do Panelu Klienta korespondencji  mogą wchodzić Dane osobowe dotyczące Usługobiorcy, jego przedstawicieli, pracowników, współpracowników, a także innych, Klientów i Kontrahentów Usługobiorcy oraz dotyczące innych osób, do przetwarzania których uprawniony jest Usługobiorca, w szczególności w postaci: imion, nazwisk, danych kontaktowych, danych adresowych, dat urodzeń, numerów PESEL, numerów NIP i REGON, numerów rachunków bankowych, danych dotyczących zatrudnienia, sprawowanej funkcji lub prowadzonej działalności gospodarczej.

8.2.    Usługobiorca może być w odniesieniu do Danych osobowych, o których mowa w pkt. 8.1. powyżej:

(a) Administratorem danych lub/i

(b) Podmiotem przetwarzającym.

8.3.    W związku z upoważnieniem Usługodawcy do odbioru korespondencji, Usługobiorca powierza Dane osobowe wskazane w pkt. 8.1. do przetwarzania Usługodawcy, będącego w odniesieniu do tych Danych osobowych Podmiotem przetwarzającym lub dalszym Podmiotem przetwarzającym.

8.4.    Usługobiorca oświadcza, że te Dane osobowe zostały zebrane lub zostaną zebrane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli Usługobiorca występuje w roli Podmiotu przetwarzającego, gwarantuje on Usługodawcy, że przetwarza te Dane osobowe zgodnie z wyraźnymi poleceniami Administratora danych oraz że uzyskał zgodę Administratora danych na korzystanie przez Usługobiorcę z usług Usługodawcy jako dalszego Podmiotu przetwarzającego.

8.5.    Usługodawca zobowiązany jest do przetwarzania powierzonych Danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Usługodawca stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające odpowiedni stopień bezpieczeństwa Danych osobowych a także zapewnia, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych zobowiązane były do zachowania poufności lub podlegały ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy.

8.6.    Przetwarzanie przez Usługodawcę powierzonych Danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu świadczenia usług opisanych w Regulaminie. Przetwarzanie Danych osobowych następuje na podstawie udokumentowanych poleceń Usługobiorcy

8.7.    Przetwarzanie przez Usługodawcę powierzonych Danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie poprzez ich gromadzenie, przechowywanie i przekazywanie Usługodawcy w sposób określony w Regulaminie (w tym poprzez tworzenie kopii zapasowych tych danych) lub usuwanie po zakończeniu obowiązywania Umowy bądź po upływie terminów określonych w Regulaminie, chyba że obowiązujące prawo krajowe lub unijne nakłada na Spółkę dodatkowe obowiązki w tym zakresie.

8.8.    Spółka w ramach przetwarzania powierzonych Danych osobowych przekazuje je do dalszego przetwarzania podmiotowi udostępniającemu powierzchnię serwerową do obsługi Strony internetowej i Panelu Klienta, stosującemu środki techniczne i organizacyjne zapewniające odpowiedni stopień bezpieczeństwa Danych osobowych, tj. Make Software sp. z o.o. na co Usługobiorca wyraża zgodę. Jednocześnie Usługobiorca wyraża zgodę na przekazywanie Danych osobowych do dalszego przetwarzania także innym podmiotom stosującym opisane powyżej środki techniczne i organizacyjne. Ww. podmioty nie będą miały prawa ani możliwości zapoznania się z powierzonymi Danymi osobowymi, a przetwarzanie danych przez te podmioty będzie polegało wyłącznie na przechowywaniu, tworzeniu kopii zapasowych oraz ich usuwaniu. Usługodawca ma prawo rozwiązać Umowę z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia w sytuacji, w której powiadomi Usługobiorcę o zamiarze zmiany podmiotu, któremu przekazano Dane osobowe do dalszego przetwarzania lub zamiarze powierzenia tych danych innym podmiotom, zgodnie z pkt. 8 Regulaminu, a Usługobiorca wyrazi sprzeciw wobec takich zmian.

8.9.    Usługodawca w ramach przetwarzania powierzonych Danych osobowych może dokonywać innych niż określone powyżej operacji na Danych osobowych, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów prawa krajowego lub unijnego. W takiej sytuacji Usługodawca powiadomi Usługobiorcę przed rozpoczęciem przetwarzania Danych osobowych, o ile będzie to dopuszczalne prawnie. W szczególności Usługodawca powiadomi niezwłocznie Usługobiorcę (o ile będzie to dopuszczalne prawnie) o nałożeniu na Usługodawcę obowiązku udostępnienia tych Danych organom władzy publicznej, w celu umożliwienia Usługobiorcy podjęcia stosownych czynności mających na celu zachowanie danych objętych tajemnicą zawodową lub objętych inną tajemnicą (w tym tajemnicą przedsiębiorstwa) w poufności. 

8.10.     Usługodawca przetwarza powierzone dane wyłącznie w okresie obowiązywania Umowy oraz przez okres przechowywania korespondencji określony w Regulaminie. Po tym okresie usunięte zostaną wszystkie Dane osobowe, a także wszystkie kopie zapasowe.

8.11.     Jeżeli Usługodawca otrzyma jakiekolwiek żądania osób, których dane miałyby być przetwarzane przez Usługodawcę, Usługodawca przekaże to żądanie niezwłocznie do Usługobiorcy, jeżeli na podstawie treści żądania będzie możliwe zidentyfikowanie Usługobiorcy powierzającego Spółce te dane do przetwarzania oraz poinformuje tą osobę o przekazaniu żądania. Usługobiorca będzie wyłącznie odpowiedzialny za udzielenie odpowiedzi na takie żądania.

8.12.     Jeżeli przepisy dotyczące ochrony danych osobowych nadają Administratorowi lub Podmiotowi przetwarzającemu dane prawo żądania informacji o spełnianiu przez Podmiot przetwarzający lub dalszy Podmiot przetwarzający obowiązków określonych przez te przepisy, prawo przeprowadzania audytów, w tym inspekcji, Usługodawca zapewni Usługobiorcy będącemu taką możliwość oraz przyczyni się do udzielenia odpowiednich informacji oraz przeprowadzenia audytów.

8.13.     W celu uzyskania informacji innych niż ujawnione w Regulaminie lub w celu przeprowadzenia audytu, o którym mowa pkt. 8.12 powyżej, Usługobiorca powinien zwrócić się do Usługodawcy korespondencyjnie lub w formie wiadomości email z odpowiednim wnioskiem. Po otrzymaniu takiego wniosku, Usługodawca prześle Usługobiorcy odpowiedni formularz do wypełnienia, dotyczący zakresu żądań Usługobiorcy. 

8.14.     Po otrzymaniu poprawnie wypełnionego formularza, o którym mowa w pkt. 8.13. powyżej, Usługodawca uzgodni z Usługobiorcą odpowiednią datę rozpoczęcia, czas trwania, datę zakończenia oraz sposób przekazania informacji lub warunki przeprowadzenia audytu, w szczególności wymogi Usługodawcy w zakresie ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa. Z tytułu udzielenia informacji oraz przeprowadzenia audytu, o którym mowa w powyżej, Usługodawca naliczy odpowiednią opłatę, uwzględniającą koszty administracyjne, nakład pracy związany z tymi czynnościami, a także utracone dochody. Przed udzieleniem informacji oraz przystąpieniem do audytu Usługodawca przedstawi Usługobiorcy do akceptacji plan i harmonogram czynności wraz z wysokością należnej opłaty.

8.15.     Audytorem lub podmiotem, któremu mają zostać udostępnione informacje nie może być podmiot prowadzący działalność konkurencyjną w stosunku do Usługodawcy, podmiot zależny lub powiązany, a także ich pracownik lub współpracownik, bez względu na formę prawną współpracy bądź zatrudnienia. 

8.16.     Usługodawca może uzależnić przeprowadzenie audytu lub udzielenie informacji od zawarcia umowy o zachowanie poufności, zawierającej obowiązek zapłaty kary umownej na rzecz Usługobiorcy, odpowiedniej do wagi oraz zakresu przekazywanych lub udostępnianych w ramach audytu informacji.

8.17.     Usługobiorca jest wyłącznie odpowiedzialny za przestrzeganie powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących przetwarzania Danych osobowych oraz zapewnienia ich bezpieczeństwa, w szczególności za wybór odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych przeznaczonych do ich przetwarzania. Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za: (a) ocenę warunków opisanych w Regulaminie oraz tego, czy środki bezpieczeństwa stosowane przez Usługodawcę stanowią wystarczające zabezpieczenia Danych w świetle obowiązujących przepisów prawa, przy uwzględnieniu charakteru wprowadzanych Danych i ich zakresu;  (b) właściwe korzystanie z Panelu Klienta w celu zapewnienia odpowiedniego bezpieczeństwa Danych; (c) właściwe zabezpieczenie loginów i haseł oraz innych informacji zapewniających dostęp do Panelu Klienta; (d) niezwłoczne zachowanie i zabezpieczenie kopii Danych wprowadzanych do Panelu Klienta we własnym zakresie, na wypadek awarii lub prac konserwacyjnych dotyczących Strony internetowej. Zastrzeżenie powyższe nie ma wpływu na odpowiedzialność Spółki wynikającą z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa oraz określoną w pozostałych postanowieniach niniejszego Regulaminu.

8.18.     W przypadku naruszenia przez Usługobiorcę zasad przetwarzania Danych osobowych oraz obowiązków wynikających z Umowy lub przepisów prawa, Usługobiorca będzie zobowiązany do naprawienia szkody poniesionej przez Usługodawcę, zwolni Usługodawcę z odpowiedzialności (w tym wszelkich roszczeń zgłoszonych przez osoby trzecie), a także zwróci Usługodawcy wszelkie wydatki poniesione na celową obronę praw Usługodawcy. W przypadku wszczęcia postępowania sądowego, Usługobiorca weźmie w nim udział, na pierwsze żądanie Usługodawcy.

8.19.     Usługobiorca obowiązany jest poinformować Użytkowników Panelu Klienta, którym nadawany jest dostęp o zasadach dotyczących przetwarzania Danych osobowych opisanych powyżej. Za ich działania i zaniechania Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność, jak za działania i zaniechania własne.

9.            POUFNOŚĆ

9.1.   Obowiązkiem Usługodawcy jest zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Usługobiorcę na szkodę. Usługodawca zobowiązuje się zatem do zachowania poufności przekazywanych mu informacji na wszelkich nośnikach, bez względu na sposób ich przekazania.

9.2.   Sformułowanie „informacje poufne” oznacza wszelkie informacje związane w jakikolwiek sposób z działalnością Usługobiorcy, znane lub ujawnione Usługodawcy w konsekwencji, w wyniku lub poprzez nawiązanie przez Usługobiorcę umowy z Usługodawcą, które zawierają informacje osobowe.

9.3.   Usługodawca w szczególności zobowiązuje się do podejmowania odpowiednich środków mających na celu ochronę wszelkich informacji i dokumentów zawierających lub związanych z informacjami poufnymi przed ich ujawnieniem.

10.        OPŁATY

10.1.     Usługobiorca zobowiązany jest do terminowego uiszczania Wynagrodzenia wynikającego z zawartej Umowy.

10.2.     Pierwsza płatność Wynagrodzenia obejmuje okres od dnia rozpoczęcia świadczenia usług, określonego w Części Szczególnej Umowy do końca tego miesiąca kalendarzowego, w wysokości określonej w Cenniku oraz okres objęty wybranym cyklem rozliczeniowym, rozpoczynającym bieg od pierwszego dnia kolejnego miesiąca, w wysokości określonej Cennikiem.

10.3.     Płatność Wynagrodzenia za kolejne okresy rozliczeniowe powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od przesłania drogą elektroniczną faktury VAT.

10.4.     Wynagrodzenie określone w Cenniku zostanie powiększone o należny podatek VAT według aktualnie obowiązujących przepisów prawa.

10.5.     Wynagrodzenie może zostać uiszczone:

- przelewem bankowym, na rachunek Usługodawcy wskazany na fakturze;

- przy wykorzystaniu bramki płatności tPay, do której dostęp możliwy jest za pośrednictwem w Panelu Klienta.

10.6.     W przypadku gdy według wyboru Usługobiorcy płatność ma nastąpić za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych, Usługobiorca przed dokonaniem płatności może być zobowiązany do zaakceptowania regulaminu stosowanego przez wybranego dostawcę usług płatniczych.

10.7.     Wynagrodzenie za dodatkowe usługi określone w Cenniku płatne jest w terminie 7 dni od przesłania drogą elektroniczną faktury VAT dotyczącej tej usługi, przy czym realizacja tych dodatkowych usług może być uzależniona od dokonania płatności z góry.

10.8.     Wszelkie zmiany Cennika dokonane w trakcie obowiązywania Umowy, mają automatyczne zastosowanie do zawartych Umów od kolejnego okresu rozliczeniowego. O zmianie Cennika Usługobiorca zostanie poinformowany (za pośrednictwem Panelu Klienta lub w drodze korespondencji email) z odpowiednim wyprzedzeniem, wynoszącym co najmniej 2 miesiące.

10.9.     W przypadku zmiany Umowy przez Usługobiorcę w trakcie jej obowiązywania, Wynagrodzenie naliczane będzie według Cennika obowiązującego w chwili dokonania zmiany Umowy. 

10.10.  Usługobiorca niniejszym upoważnia Usługodawcę do wystawiania faktur bez podpisu Usługobiorcy oraz wyraża zgodę na doręczanie mu faktur drogą elektroniczną. Faktury doręczane będą na adres email wskazany przy rejestracji: (a) za pierwszy okres rozliczeniowy (miesięczny lub roczny) – w dniu zawarcia Umowy; (b) za każdy kolejny okres rozliczeniowy (miesięczny lub roczny) – do 5 dnia pierwszego miesiąca kalendarzowego kolejnego okresu rozliczeniowego.

10.11.  Za termin uiszczenia Wynagrodzenia poczytuje się uznanie rachunku bankowego Usługodawcy. 

10.12.  Niekorzystanie z Adresu, Panelu Klienta lub innych usług określonych w Umowie w całości, w części lub w pewnym okresie czasu objętym Umową nie uprawnia do odmowy uiszczenia Wynagrodzenia czy też jej obniżenia lub zwrotu.

10.13.  W przypadku opóźnienia lub zwłoki w uiszczaniu Wynagrodzenia w terminach i w wysokości określonych w Umowie, Usługodawca uprawniony jest do wstrzymania dostępu do poszczególnych usług świadczonych za pośrednictwem Panelu Klienta (w szczególności dostępu do skanowanej korespondencji) do czasu uregulowania płatności.

10.14.  W przypadku opóźnienia z zapłatą czynszu za co najmniej trzy miesiące, (niezależnie od długości okresu rozliczeniowego), Usługodawca może rozwiązać Umowę, na zasadach określonych w pkt. 15 Umowy.

11.        ODPOWIEDZIALNOŚĆ

11.1.     Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z nieodczytaniem przez Usługobiorcę adresowanej do niego korespondencji. Usługobiorca zobowiązany jest do regularnego wglądu do swojej poczty elektronicznej oraz Panelu Klienta w celu kontroli przychodzącej korespondencji. W przypadku niedostępności Panelu Klienta (np. z powodu prac serwisowych,  zawieszenia dostępu do Panelu Klienta ze względu na brak płatności lub innych przyczyn),   Usługobiorca powinien dokonać odbioru korespondencji przychodzącej w inny sposób określony Regulaminem. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za regularne zaglądanie na swoje konto w celu regularnej kontroli przychodzącej korespondencji.

11.2.     Korzystanie z Adresu w okresie po wygaśnięciu Umowy (jej rozwiązaniu, wypowiedzeniu lub po odstąpieniu od niej), może skutkować podjęciem przez Usługodawcę czynności mających na celu usunięcie Adresu z odpowiednich rejestrów, poinformowanie odpowiednich organów o braku uprawnień do korzystania z Adresu oraz dochodzeniem od Usługobiorcy zwrotu poniesionych z tego tytułu kosztów. Dodatkowo, w takiej sytuacji Usługobiorca może zostać obciążony obowiązkiem zapłaty wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z Adresu.

11.3.     Usługobiorcy nie jest udzielana jakakolwiek gwarancja dotycząca działania Panelu Klienta. Wszelkie oświadczenia dotyczące Panelu Klienta mają wyłącznie charakter informacyjny.  Wszelkie ryzyko i odpowiedzialność związane z korzystaniem z Panelu Klienta ponosi Usługobiorca. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody majątkowe (w tym utracone dochody) i niemajątkowe poniesione przez Usługobiorcę lub osoby trzecie, wynikające z korzystania lub niemożności korzystania z Panelu Klienta (w szczególności jeżeli dostęp do Panelu Klienta został zawieszony ze względu na brak płatności).

11.4.     Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki nieodebrane przez Usługobiorcę w terminie określonym Regulaminem.

11.5.     Ograniczenia odpowiedzialności wskazane w niniejszym Regulaminie znajdują każdorazowo zastosowanie w najszerszym, maksymalnym zakresie dozwolonym prawnie. Będą dotyczyć wszelkich możliwych podstaw odpowiedzialności i szkód, niezależnie od sposobu ich powstania.

11.6.     Powyższe postanowienia nie wyłączają, nie ograniczają lub nie zmieniają regulacji, jakie wynikają z mocy prawa i które nie mogą zostać wyłączone, ograniczone lub zmodyfikowane wolą Stron (w szczególności art. 473 § 2 Kodeksu cywilnego). Jednakże, w sytuacji niemożności wyłączenia odpowiedzialności we wszelkich przypadkach prawnie dopuszczalnych, odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest jedynie do: szkody rzeczywistej, do wysokości równowartości rocznego Wynagrodzenia, obliczonego według stawki określonej w Umowie.

11.7.     Wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności określone w niniejszym Regulaminie obowiązują zarówno podczas obowiązywania Umowy, jak i po zakończeniu jej obowiązywania, niezależnie od sposobu jej wypowiedzenia, rozwiązania czy wygaśnięcia.

12.        REKLAMACJE

12.1.     Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Strony internetowej lub Umowy należy zgłaszać  w formie wiadomości email na adres: kontakt@e-biurowarszawa.pl .

12.2.     Zgłoszenie reklamacyjne powinno obejmować: opis charakteru nieprawidłowości, dane Usługobiorcy, moment wystąpienia nieprawidłowości.

12.3.     W toku rozpatrywania Reklamacji, Usługodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Usługobiorcą lub Użytkownikiem, w szczególności w celu uzyskania dalszych informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.

12.4.     Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 30 dni od otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego.

13.        ZAWIESZENIE DZIAŁALNOŚCI USŁUGOBIORCY

13.1.     W przypadku zawieszenia przez Usługobiorcę prowadzenia przez niego działalności gospodarczej lub zawodowej, potwierdzonego wpisem do odpowiedniego rejestru, Usługobiorca uprawniony jest do czasowego zawieszenia części usług świadczonych na podstawie Umowy, przy jednoczesnej redukcji opłat (zawieszenie Umowy).

13.2.     W celu skorzystania z zawieszenia Umowy Usługobiorca powinien zwrócić się do Usługodawcy. Zawieszenie Umowy może być uzależnione od przedstawienia informacji z odpowiedniego rejestru, potwierdzającej zawieszenie działalności gospodarczej lub zawodowej Usługobiorcy.

13.3.     Podczas Zawieszenia Umowy:

- Usługobiorca uprawniony jest do dalszego posługiwania się Adresem, w tym do ujawniania go w odpowiednich rejestrach, ewidencjach itp.;

- przekazywanie korespondencji za pośrednictwem Panelu Klienta nie jest wykonywane, a korespondencja odbierana nie jest otwierana i skanowana. O doręczeniu korespondencji Usługobiorca zawiadamiany jest drogą mailową i zobowiązany jest do jej odbioru innymi metodami opisanymi w Regulaminie.

13.4.     Zawieszenie Umowy możliwe jest na okres kolejnych 12 miesięcy kalendarzowych, z rocznym okresem rozliczeniowym i obowiązkiem uiszczenia opłaty rocznej w zredukowanej wysokości w stosunku do opłat właściwych dla świadczenia usług w pełnym zakresie. Po upływie rocznego okresu rozliczeniowego i nie odwieszenia Umowy przed jego upływem, bieg rozpoczyna kolejny roczny okres rozliczeniowy, związany z obowiązkiem uiszczenia kolejnej opłaty rocznej.

13.5.     W celu odwieszenia Umowy Usługobiorca powinien zwrócić się do Usługodawcy. Odwieszenie może być dokonane także przed upływem rocznego okresu rozliczeniowego właściwego dla zawieszenia Umowy, jednakże w takim wypadku uiszczona opłata roczna nie podlega zwrotowi. Odwieszenie Umowy nie jest uzależnione od wznowienia prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej. Rozwiązanie Umowy w okresie zawieszenia Umowy również nie skutkuje zwrotem uiszczonej opłaty rocznej.

13.6.     Aktualną wysokość opłaty za korzystanie z Adresu podczas zawieszenia Umowy określa Cennik, informacja udostępniona na Stronie internetowej, informacja udostępniona w Panelu Klienta, bądź informacja udostępniona przez Usługodawcę na zapytanie Usługobiorcy.

14.        ZMIANA UMOWY

14.1.     W przypadku zmiany danych identyfikacyjnych Usługobiorcy (w szczególności nazwy, danych adresowych, numerów NIP, REGON, KRS) Usługobiorca zobowiązany jest do niezwłocznego uaktualnienia tych informacji i do poinformowania o tym Usługodawcy.

14.2.     Zmiana Umowy może zostać dokonana również przez Usługodawcę poprzez:

(a) zmianę Regulaminu;

(b) zmianę Cennika.

14.3.     O zmianach Regulaminu lub Cennika Usługobiorca zostanie poinformowany (za pośrednictwem Panelu Klienta lub w drodze korespondencji email).

14.4.     Zmiany Regulaminu lub Cennika znajdują zastosowanie do zawartej Umowy od kolejnego okresu rozliczeniowego, chyba że Usługobiorca wcześniej wypowie Umowę.  O zmianach Regulaminu i Cennika Usługodawca poinformuje Usługobiorcę z odpowiednim wyprzedzeniem, wynoszącym co najmniej 2 miesiące.

14.5.     Zmiany danych identyfikacyjnych dotyczących Usługodawcy, a także zmiany nie powodujące zwiększenia obowiązków Usługobiorcy lub nie powodujące zmniejszenia zobowiązań Usługodawcy względem Usługobiorcy mogą wejść w życie z momentem określonym przez Usługodawcę, także w trakcie biegu rozpoczętego okresu rozliczeniowego.

14.6.     W przypadku konieczności natychmiastowego wprowadzenia zmian innych niż wskazane powyżej, w szczególności, jeżeli będzie to konieczne ze względu na zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, zmiany te mogą wejść w życie z momentem określonym przez Usługodawcę, także w trakcie biegu rozpoczętego okresu rozliczeniowego. W takiej sytuacji Usługobiorca uprawniony jest do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym, z zachowaniem prawa do zwrotu części Wynagrodzenia za okres po rozwiązaniu Umowy.

15.        WYPOWIEDZENIE, ROZWIĄZANIE UMOWY

15.1.     Usługobiorca uprawniony jest do wypowiedzenia Umowy w każdym czasie, bez podania przyczyny, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. W przypadku wypowiedzenia Umowy przewidującej roczny lub dwuletni cykl płatności, Usługobiorcy zwrócona  zostanie część płatności, proporcjonalna do okresu nieobowiązywania Umowy w danym cyklu rozliczeniowym.

15.2.     Usługodawca uprawniony jest do wypowiedzenia Umowy z zachowaniem:

- trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego w odniesieniu do umów z miesięcznym okresem rozliczeniowym;

- trzy miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec kwartału kalendarzowego w odniesieniu do umów z dłuższym niż miesiąc okresem rozliczeniowym.

Usługodawca uprawniony jest do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:

- Usługobiorca lub Użytkownik narusza w sposób rażący postanowienia Regulaminu;

- Usługobiorca korzysta z Adresu niezgodnie z przeznaczeniem;

- Usługobiorca, jego reprezentanci lub beneficjenci rzeczywiści odmawiają współpracy przy czynnościach, o których mowa w pkt. 2.3. Umowy;

- Usługobiorca uporczywie zwleka lub uchyla się od odbioru korespondencji lub paczek;

- Usługobiorca narusza zasady ochrony Danych osobowych, w szczególności ich działania naruszają oświadczenia Usługobiorcy zawarte w pkt. 8 Regulaminu.

- Usługobiorca pozostaje w zwłoce lub opóźnieniu w płatnościach przez okres co najmniej 3 miesięcy.

16.        POSTANOWIENIA KOŃCOWE

16.1.     Umowa, w zakres której wchodzi niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych, o której mowa w art. 28 RODO.

16.2.     Określone w Regulaminie oświadczenia kierowane do Usługobiorcy w postaci elektronicznej uznaje się za złożone:

(a) w przypadku wiadomości email: z momentem wprowadzenia ich do systemu komunikacji elektronicznej;

(b) w przypadku komunikacji za pośrednictwem Panelu Klienta: z momentem wprowadzenia ich do Panelu Klienta.

16.3.     Określone w Regulaminie oświadczenia kierowane przez Usługodawcę mogą być także składane Usługobiorcy korespondencyjnie. 

16.4.     Brak zawiadomienia Usługodawcy o zmianie danych kontaktowych powoduje, iż oświadczenia woli skierowane z użyciem uprzednio udostępnionych danych uznaje się za skutecznie złożone.

16.5.     Usługobiorca nie jest uprawniony do przeniesienia praw lub obowiązków wynikających z Umowy na osobę trzecią bez uprzedniej zgody Usługodawcy wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

16.6.     Umowa oraz postanowienia Regulaminu, a także wszelkie stosunki Stron związane z Umową podlegają prawu polskiemu.

16.7.     Ewentualne spory związane z realizacją Umów rozstrzygane będą przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.

16.8.     Regulamin wchodzi w życie z dniem wygenerowania umowy przez Usługobiorcę.

 

 

Cennik usług dodatkowych:

 

a)  Dodatkowy pakiet skanowanych listów 10 szt.                    - 20 zł netto.

b)  Pakiet zbiorczy (wysyłka listów na wskazany adres)        - 30 zł netto.

c)   Wynajem Sali                                                                             – 50zł netto / godzinę

d)  Zawieszenie działalności                                                          - 120 zł netto / rok

e) Obsługa przesłania paczki                                                        - 10 zł netto / paczkę

 


 Pełnomocnictwo

Usługobiorca,

 

wyraża zgodę i upoważnia Freedom Investing Sp. z o.o. do odbioru i otwarcia wszelkiej korespondencji w tym przesyłek poleconych z sądów, organów administracji państwowej i samorządowej skierowanej do Usługobiorcy, a także do skanowania oraz przesyłania korespondencji do indywidualnego Panelu Klienta.

 

Niniejsze pełnomocnictwo obejmuje także prawo do udzielania upoważnienia pracownikom pełnomocnika.